Γιατί έχεις ακόμα κενά στις κρατήσεις σου μέσα στο καλοκαίρι;

Γιατί έχεις ακόμα κενά στις κρατήσεις σου μέσα στο καλοκαίρι;

Η καλοκαιρινή σεζόν έχει ξεκινήσει δυναμικά. Οι τουριστικοί προορισμοί γεμίζουν, όμως πολλοί ιδιοκτήτες καταλυμάτων παρατηρούν ακόμα κενές ημερομηνίες στα ημερολόγιά τους. Το φαινόμενο αυτό δεν οφείλεται πάντα στην τοποθεσία ή στο ίδιο το κατάλυμα. Πολύ συχνά, η αιτία είναι ο τρόπος που λειτουργεί, παρουσιάζεται και προωθείται online.

Αυτά είναι τα τρία πιο συνηθισμένα σημεία που εντοπίζουμε σε καταλύματα με χαμηλές πληρότητες, ακόμη και στην καρδιά του καλοκαιριού:

Α. Οι τιμές σου δεν είναι ανταγωνιστικές

Η εποχή που έβαζες μια τιμή στην αρχή της σεζόν και την άφηνες σταθερή… έχει τελειώσει.

Ο επισκέπτης συγκρίνει σε πραγματικό χρόνο. Αν δεν προσαρμόζεις την τιμή σου με βάση:

  1. τη ζήτηση
  2. τον ανταγωνισμό
  3. τα τοπικά events
  4. τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής

τότε χάνεις επισκέπτες που θα μπορούσαν να είναι ήδη στο ημερολόγιό σου.

Δυναμική τιμολόγηση σημαίνει: παρακολουθώ, συγκρίνω, προσαρμόζομαι.

Β. Η παρουσίασή σου δεν ξεχωρίζει

Ο ταξιδιώτης δεν επιλέγει το κατάλυμα με βάση το πόσο όμορφο είναι από κοντά, αλλά με βάση το πώς φαίνεται online.

Αν έχεις:

  1. Φωτογραφίες χαμηλής ποιότητας ή μη επαγγελματικές
  2. Περιγραφές που δεν λένε τίποτα στον επισκέπτη
  3. Καμία σταθερή ταυτότητα ή αισθητική
  4. Προφίλ χωρίς δομή, χωρίς συνοχή, χωρίς ενδιαφέρον

τότε δημιουργείς εικόνα αδιαφορίας. Και αν δεν επενδύεις εσύ στο κατάλυμά σου, γιατί να το κάνει ο επισκέπτης;

Γ. Η εμπειρία κράτησης είναι δύσκολη

Ο επισκέπτης που ενδιαφέρεται για το κατάλυμά σου πρέπει:

  1. να βρει άμεσα τιμές και διαθεσιμότητα
  2. να μπορεί να επικοινωνήσει εύκολα και γρήγορα
  3. να νιώσει ότι έχει να κάνει με επαγγελματία, όχι με ερασιτεχνική διαχείριση

Αν πρέπει να σου στείλει μήνυμα για να ρωτήσει τιμές, ή περιμένει ώρες (ή και μέρες) για απάντηση, τότε απλώς θα κλείσει αλλού.

Σήμερα, οι περισσότερες κρατήσεις γίνονται μέσα σε λίγα λεπτά. Αν δεν είσαι έτοιμος/η, χάνεις την ευκαιρία.

Τι μπορείς να κάνεις; Η λύση δεν είναι πάντα “ρίξε την τιμή” ή “φτιάξε το σαλόνι”. Η λύση είναι επαγγελματική, ολιστική διαχείριση.

  1. Δυναμική τιμολόγηση
  2. Φωτογράφιση που αναδεικνύει την εμπειρία
  3. Καλοστημένα προφίλ σε πλατφόρμες
  4. Περιγραφές που μιλάνε στον επισκέπτη
  5. Άμεση, επαγγελματική εξυπηρέτηση

Έτσι καλύπτονται οι ημερομηνίες που τώρα μένουν κενές.

Αν είσαι ιδιοκτήτης καταλύματος, ειδικά σε premium ή luxury κατηγορία, και βλέπεις τη σεζόν να προχωρά χωρίς τις πληρότητες που περίμενες, ίσως δεν φταίει η αγορά, αλλά η στρατηγική σου.

Εγώ είμαι εδώ για να σου δείξω πώς.

Theano Kostopoulou Property Management

🌐 www.theanokostopoulou.gr

📧 info@theanokostopoulou.gr

📞 (+30) 6986133343