Η σωστή περιγραφή του καταλύματος δεν είναι «διακόσμηση» για την αγγελία σου. Είναι στρατηγική απόφαση που επηρεάζει τις κρατήσεις σου.
Πολύ συχνά βλέπω ιδιοκτήτες να χρησιμοποιούν χαρακτηρισμούς στην τύχη: “Βίλα”, “Luxury”, “Premium”, “Boutique”…
Και μετά αναρωτιούνται γιατί δεν έρχονται κρατήσεις ή γιατί τους ρωτάνε: «Μα αυτό το λέτε εσείς βίλα;» ή «Πού ακριβώς είναι το luxury;»
Η απάντηση είναι απλή: Όταν «φουσκώνεις» την περιγραφή του ακινήτου σου χωρίς να στηρίζεται στην πραγματικότητα, φέρνεις λάθος κοινό.
Το αποτέλεσμα; Απογοήτευση, χαμηλές αξιολογήσεις, ακυρώσεις ή απλά… καμία κράτηση.
Ποια είναι τα σωστά κριτήρια για να χαρακτηρίσεις το ακίνητό σου;
1. Διαμέρισμα (Apartment)
- Ένας ενιαίος χώρος ή μια κατοικία με ξεχωριστές κρεβατοκάμαρες, σαλονάκι, κουζίνα και μπάνιο
- Δεν χρειάζεται να είναι υπερπολυτελές για να λέγεται apartment, αλλά πρέπει να προσφέρει όλες τις βασικές ανέσεις
2. Στούντιο (Studio)
- Όλα σε έναν χώρο (σαλονο-κουζινο-κρεβατοκάμαρα)
- Ιδανικό για έναν ή δύο επισκέπτες, με απλό μπάνιο και μικρή κουζίνα
- Μην το λες “διαμέρισμα” ή “σουίτα” αν είναι στούντιο – οι επισκέπτες θα απογοητευτούν
3. Σουίτα (Suite)
- Ένας ενιαίος πολυτελής χώρος που προσφέρει extra παροχές
- Μπορεί να είναι μεγάλο στούντιο ή ένα διαμέρισμα με premium ανέσεις
- Εδώ πουλάνε το «feeling» και οι λεπτομέρειες
4. Βίλα (Villa)
- Αυτοτελής κατοικία με ιδιωτική είσοδο
- Έχει αυλή, πισίνα ή ιδιωτικό εξωτερικό χώρο
- Απευθύνεται σε οικογένειες ή μεγάλες παρέες
- Το μέγεθος και η ανεξαρτησία είναι βασικά στοιχεία – μην αποκαλείς “βίλα” ένα διαμέρισμα
5. Εξοχική κατοικία (Holiday Home)
- Μονοκατοικία με αυλή ή κήπο
- Φιλοξενεί πολλά άτομα, με 2+ υπνοδωμάτια, μπάνιο και πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα
- Δεν χρειάζεται να είναι πολυτελές – εδώ πουλάς άνεση, χαλάρωση και ιδιωτικότητα
6. Μεζονέτα (Maisonette)
- Κατοικία σε 2 ή περισσότερα επίπεδα (συνήθως με εσωτερική σκάλα)
- Προσφέρει αίσθηση ανεξαρτησίας, αλλά δεν είναι αυτοτελής κατοικία (π.χ. μπορεί να είναι μέρος συγκροτήματος)
- Ιδανική για οικογένειες ή επισκέπτες που θέλουν περισσότερους χώρους
- Μην την χαρακτηρίζεις “βίλα” αν δεν έχει δική της αυλή, πισίνα ή ιδιωτική είσοδο
Τι κερδίζεις όταν χρησιμοποιείς τους σωστούς χαρακτηρισμούς;
- Φέρνεις το σωστό κοινό στο ακίνητό σου
- Μειώνεις τα παράπονα και τις ακυρώσεις
- Ανεβάζεις την αξιολόγηση σου στα κανάλια
- Βελτιώνεις τις πιθανότητες για επαναλαμβανόμενες κρατήσεις
Η στρατηγική δεν σταματάει στην τιμολόγηση ή στις φωτογραφίες.
Ξεκινάει από τη σωστή τοποθέτηση του προϊόντος σου και στη δική μας περίπτωση, το προϊόν είναι το κατάλυμα.
Αν θέλεις να δούμε μαζί πώς μπορεί να τοποθετηθεί σωστά το δικό σου κατάλυμα, στείλε μου μήνυμα. Αυτή είναι η δουλειά μας.
Theano Kostopoulou Property Management
📞 (+30) 6986133343