Γιατί έχεις ακόμα κενά στις κρατήσεις σου μέσα στο καλοκαίρι;
Η καλοκαιρινή σεζόν έχει ξεκινήσει δυναμικά. Οι τουριστικοί προορισμοί γεμίζουν, όμως πολλοί ιδιοκτήτες καταλυμάτων παρατηρούν ακόμα κενές ημερομηνίες στα ημερολόγιά τους. Το φαινόμενο αυτό δεν οφείλεται πάντα στην τοποθεσία ή στο ίδιο το κατάλυμα. Πολύ συχνά, η αιτία είναι ο τρόπος που λειτουργεί, παρουσιάζεται και προωθείται online.
Αυτά είναι τα τρία πιο συνηθισμένα σημεία που εντοπίζουμε σε καταλύματα με χαμηλές πληρότητες, ακόμη και στην καρδιά του καλοκαιριού:
Α. Οι τιμές σου δεν είναι ανταγωνιστικές
Η εποχή που έβαζες μια τιμή στην αρχή της σεζόν και την άφηνες σταθερή… έχει τελειώσει.
Ο επισκέπτης συγκρίνει σε πραγματικό χρόνο. Αν δεν προσαρμόζεις την τιμή σου με βάση:
- τη ζήτηση
- τον ανταγωνισμό
- τα τοπικά events
- τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής
τότε χάνεις επισκέπτες που θα μπορούσαν να είναι ήδη στο ημερολόγιό σου.
Δυναμική τιμολόγηση σημαίνει: παρακολουθώ, συγκρίνω, προσαρμόζομαι.
Β. Η παρουσίασή σου δεν ξεχωρίζει
Ο ταξιδιώτης δεν επιλέγει το κατάλυμα με βάση το πόσο όμορφο είναι από κοντά, αλλά με βάση το πώς φαίνεται online.
Αν έχεις:
- Φωτογραφίες χαμηλής ποιότητας ή μη επαγγελματικές
- Περιγραφές που δεν λένε τίποτα στον επισκέπτη
- Καμία σταθερή ταυτότητα ή αισθητική
- Προφίλ χωρίς δομή, χωρίς συνοχή, χωρίς ενδιαφέρον
τότε δημιουργείς εικόνα αδιαφορίας. Και αν δεν επενδύεις εσύ στο κατάλυμά σου, γιατί να το κάνει ο επισκέπτης;
Γ. Η εμπειρία κράτησης είναι δύσκολη
Ο επισκέπτης που ενδιαφέρεται για το κατάλυμά σου πρέπει:
- να βρει άμεσα τιμές και διαθεσιμότητα
- να μπορεί να επικοινωνήσει εύκολα και γρήγορα
- να νιώσει ότι έχει να κάνει με επαγγελματία, όχι με ερασιτεχνική διαχείριση
Αν πρέπει να σου στείλει μήνυμα για να ρωτήσει τιμές, ή περιμένει ώρες (ή και μέρες) για απάντηση, τότε απλώς θα κλείσει αλλού.
Σήμερα, οι περισσότερες κρατήσεις γίνονται μέσα σε λίγα λεπτά. Αν δεν είσαι έτοιμος/η, χάνεις την ευκαιρία.
Τι μπορείς να κάνεις; Η λύση δεν είναι πάντα “ρίξε την τιμή” ή “φτιάξε το σαλόνι”. Η λύση είναι επαγγελματική, ολιστική διαχείριση.
- Δυναμική τιμολόγηση
- Φωτογράφιση που αναδεικνύει την εμπειρία
- Καλοστημένα προφίλ σε πλατφόρμες
- Περιγραφές που μιλάνε στον επισκέπτη
- Άμεση, επαγγελματική εξυπηρέτηση
Έτσι καλύπτονται οι ημερομηνίες που τώρα μένουν κενές.
Αν είσαι ιδιοκτήτης καταλύματος, ειδικά σε premium ή luxury κατηγορία, και βλέπεις τη σεζόν να προχωρά χωρίς τις πληρότητες που περίμενες, ίσως δεν φταίει η αγορά, αλλά η στρατηγική σου.
Εγώ είμαι εδώ για να σου δείξω πώς.
Theano Kostopoulou Property Management
📞 (+30) 6986133343